Pogoji poslovanja
S spletno trgovino upravlja podjetje IDENTIS d.o.o., Lanišče 25, 1291 Škofljica (v nadaljevanju ponudnik).
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice kupca ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
S potrditvijo naročila je kupec seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.
Cene
Vse cene izdelkov so navedene v evrih (€) in vključujejo DDV. Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo brez predhodnega obvestila.
Registracija
Ob registraciji v sistem spletne trgovine, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane kupec in pridobi pravico do nakupa.
Registracija je potrebna za izvedbo nakupa. Prijavite in registrirate se tako, da kliknete na "Prijava" desno zgoraj in sledite navodilom:
- registrirajte se (izpolnite polja v okencih in pritisnite gumb "Registriraj me")
- po e-pošti boste prejeli geslo, ki ga uporabljate pri vsaki naslednji prijavi
- ko boste prijavljeni, se vam desno zgoraj izpiše vaš elektronski naslov
Če geslo že imate, potem se lahko z njim prijavite in pričnete z nakupom. Če ste geslo pozabili, kliknite pod prijavo uporabnika na vrstico Pozabil sem geslo.
Pomembno: Če se vam zgodi, da geslo ni vidno med prejetimi sporočili, preverite mapo "Spam" oz. Nezaželena/Vsiljena pošta.
Naročilo in nakup
Izberite izdelek, ki ga želite kupiti in klikniti na gumb "Dodaj v košarico". Desno zgoraj v nakupovalnem vozičku se izpiše količina in skupni znesek naročenih artiklov. Če želite odstraniti ali zmanjšati naročeno količino določenega izdelka, lahko to uredite pri pregledu košarice.
Postopek zaključevanja naročila sprožite s klikom na nakupovalni voziček ter gumbom "Na blagajno". Spletna trgovina vas vodi skozi naslednje korake:
- korak - pregled naročila
- korak - izbira načina dostave
- korak - izbira načina plačila
- korak - pregled naročila; na tem koraku lahko preverite pravilnost vseh podatkov
- korak - zaključeno naročilo
Po oddanem naročilu, v elektronsko pošto prejmete povzetek naročenih izdelkov. Poslano naročilo lahko kupec prekliče v roku ene ure po oddanem naročilu. Po preteku predpisanega časa preklic naročila ni možen. Vse nastale stroške po preteku veljavnega časa preklica krije naročnik blaga. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.
Ponudnik naročilo pregleda v največ 48 urah, preveri zalogo in naročilo potrdi ali z razlogom zavrne. Ponudnik si pridružuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko.
S klikom na gumb "Zaključi naročilo" potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom prodajno-plačilnih pogojev, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) v slovenskem jeziku je shranjena na strežniku v elektronski obliki in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).
Kupoprodajna pogodba (naročilo) zavezuje spletno trgovino in kupca. V primeru, ko kupec odstopi od naročila/pogodbe, nosi vse neposredne stroške, ki nastanejo s pošiljanjem. V primeru, da kupec naroči izdelke v spletni trgovini in nato zavrne oz. ne sprejme pošiljke, nosi stroške poštnine v obe smeri. Ceno poštnine določa dostavna služba, točen znesek poštnine v eno smer pa je razviden tako na povzetku nakupa kot tudi na samem računu.
Plačilo
Kupec na področju Slovenije v postopku naročanja lahko izbere naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu pošiljke.
- s predračunom oziroma preko spletne banke (z nakazilom na TRR)
- s plačilno kartico preko interneta (Mastercard, Maestro, Visa)
- preko PayPal sistema
Akcijske kode
Naročnik lahko občasno svojim kupcem preko e-mail sporočil, s kuponi v pošiljki ali Facebook aktivnosti izda posebne promocijske kode, ki prinašajo darila ob nakupu ali popust ob nakupu na vse izdelke ali posamezen izdelek. Vse akcijske kode so časovno omejene in po izteku zapadejo. Prav tako velja, da lahko en kupec ob enem nakupu izkoristi le eno akcijsko kodo, kode med seboj niso združljive in jih ni mogoče zamenjati za kaj drugega (npr. popust na drug izdelek, brezplačno poštnino ali gotovino). Kode, ki prinašajo odstotkovne popuste na izdelke ali celoten nakup, se nanašajo le na izdelke in se ne upoštevajo pri izračunu poštnine ali pakiranja. Razen če ni izrecno drugače zapisano, lahko eno kodo za popust kupec uporabi le enkrat.
Če ni drugače določeno, se POPUSTI in/ali KODE ZA POPUSTE SE MED SEBOJ NE SEŠTEVAJO. Če nakupujete izdelke, ki so že znižani, in poskusite uporabiti še kodo za popust, sistem upošteva odstotek popusta, ki je za stranko ugodnejši. Primer: Kupujete izdelek, ki je znižan za 10 % in poskusite uporabiti kodo za 3 % popusta. Sistem upošteva ceno z 10 % popustom. Če pa je izdelek znižan za 3 %, vi pa uporabite kodo za 10 % popusta, boste izdelek kupili z 10 % popustom.
Dostava
Spletna trgovina sprejema naročila 24 ur na dan. Vsa naročila prejeta od ponedeljka do petka do 12h bodo realizirana še isti dan. Naročila prejeta po 12h bodo realizirana naslednji delovni dan. Naročila prejeta ob sobotah, nedeljah in praznikih bodo realizirana prvi delovni dan. V primeru, da izdelka v času naročanja ni več na zalogi, se rok dobave podaljša skladno z rokom dobave blaga iz strani proizvajalca.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Dostava v ostale države EU se obračuna po ceniku dostavne službe v izbrano državo.
Osebni prevzem
Izdelke, kupljene v spletni trgovini, kupec lahko prevzame tudi osebno, vendar le ob vnaprejšnjem plačilu po predračunu, vsak delovni dan od 7.30 do 14.30. Ko bo naročeno blago pripravljeno za prevzem, bo o tem kupec obveščen preko elektronske pošte. V obvestilu bo naveden točen naslov, zemljevid do lokacije, možen čas prevzema in kontaktna telefonska številka.
Neposredno plačilo z gotovino ali plačilnimi karticami na prevzemnem mestu ni mogoče.
Pravica do odstopa od nakupa in vračilo blaga
Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Kupec mora blago vrniti v originalni embalaži, nepoškodovano in v nespremenjeni količini, izdelek pa ne sme imeti vidnih znakov uporabe. Naslov za vračilo blaga ponudniku je IDENTIS d.o.o., PE Skladišče Ig, Gasilska ulica 10, 1292 Ig. Stroške vračila krije kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo ponudnik vrne po prejetju obvestila o odstopu od pogodbe. Ponudnik se zaveže, da bo kupcu vrnil kupnino nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni od prejema odstopa od pogodbe.
Pričetek postopka vračila pričnete z izpolnitvijo obrazca za odstop od pogodbe.
Reklamacija in stvarna napaka
Kupec lahko izdelek reklamira, če izdelek nima lastnosti, ki jih je ponudnik izrecno obljubil, če je ponudnik poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.
Kupec lahko izdelek reklamira in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.
Prodajalec bo odgovoril kupcu na zahtevo iz naslova stvarne napake najpozneje v osmih dneh.
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda.
Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na izdelku, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bil izdelek izročen. Šteje se, da je napaka pri izdelku obstajala že v času vročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na izdelku ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako
- izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim
- vrne plačani znesek
Kupec lahko izdelek v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!
Vračilo poškodovanih pošiljk
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodajali ali odstranjevali) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.
Garancija
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom ponudnika.
Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.
Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri ponudniku, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.
Vračilo izdelka v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.
Nagradne igre
Pravila za nagradne igre preberite tukaj.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.
Čeprav se prodajalec trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Pravno obvestilo
Spletno mesto www.vrtickarji.si in vsi podatki na njem (slike izdelkov, grafika, besedila in vse ostalo) so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja ponudnika.
Pritožbe in spori
Pritožbo je možno oddati preko e-maila prodaja@vrtickarji.si.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato se prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Identis d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga kupec lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Identis d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je kupcem na voljo tukaj.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Za vse dodatne informacije smo vam na voljo preko elektronske pošte prodaja@vrtickarji.si .